فدراسیون فوتبال استان کرمانشاه:

با تصمیم فدراسیون در خصوص رد صلاحیت کاندیداهای هییت  فوتبال استان مخالفم هستم

اعلام نظر فدراسیون فوتبال در خصوص رد صلاحیت کاندیداهای هییت فوتبال استان و آنهم با توجیه فقدان سابقه مدیریتی موجی از اعتراضات و انتقادات اهالی فوتبال کرمانشاه از جمله کاندیداها را در پی داشت.

ک‍رمانشاه- پرسون؛ در این راستا صبح امروز 29 مهرماه کاندیدا های رد صلاحیت شده که هرکدام دارای سوابق مدیریتی ارشد و کلان را در رزومه کاری خود دارا میباشند با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه مراتب اعتراض خود را نسبت به تصمیم فدراسیون فوتبال به صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان اعلام نمودند.

صابر رحیمی با اعلام مخالفت صریح خود نسبت به تصمیم فدراسیون فوتبال در خصوص رد صلاحیت نامزدهای ورود به انتخابات هییت فوتبال از نامزد های معترض خواست موضوع را تحت عنوان یک نامه حقوقی به اداره کل ورزش و جوانان استان ارسال نمایند.

وی همچنین در خصوص اقدام فدراسیون برای سخت گیری خلاف اساسنامه(در حال حاضر تعلیق)خود در موضوع بند ۶(سوابق مدیریتی) تصریح کرد: اداره کل قطعا تمام تلاش خود را برای احقاق حقوق همه کاندیداها انجام میدهد و خواهان توضیح از فدراسیون برای این نوع بررسی و تفسیر به رای خواهد بود.

وی همچنین تصریح کرد باید فضای رقابت سالم برای همه کاندیداهایی که از دلسوزی پای به این عرصه گذاشته اند فراهم گردد.

تعدادی از کاندیداها با انتقاد از عملکرد هییت فوتبال استان کرمانشاه خواستار توضیح این هییت در خصوص وضعیت بوجود امده برای فوتبال استان شدند. برخی نیز با ارائه مستنداتی اعلام کردند که مدارک مدیریتی خود را به هییت فوتبال ارسال کرده و حتی مهر برابر با اصل هییت نیز بر مدارک آنان نقش بسته است اما ظاهرا این مدارک به فدارسیون فوتبال ارسال نشده است.

قرار شد که تا ظهر امروز بیانیه و نامه اعتراضی کاندیداها به اداره کل ارسال گردیده تا آن اداره نیز پیگیر ی های لازم را به عمل آورند.

سید وحید حسینی- استان کرمانشاه

208391